Skocz do zawartości

Pad Polerski 125mm SNB


Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu wpadł mi ręce pad 125 mm z SNB, kilka dni leżał i czekał na swoją kolejkę w testach ;) Po jakimś czasie trafił się pacjent idealny, Lancia Delta czyli auto niesamowicie kanciaste, pełne poszerzeń i małych powierzchni, przy których pad 150 mm jest po prostu za duży. Pady wielkości 125 mm idealnie pasują na większość popularnych podkładek jak np.: 3M. Bardzo dobrze też się nimi pracuje na autach których linia obfituje w obłości (zwłaszcza wklęsłe) gdzie łatwiej jest prowadzić maszynę z małą gąbką gdyż duży pad wymyka się na takich powierzchniach z pod kontroli.

Pacjent przed zabiegiem, lakier miękki i bardzo wymagający, jedno z większych wyzwań z jakimi się spotkałem w mojej krótkiej "karierze" detailera ;) Stan lakieru jak na foto, słaby.

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Do korekty użyłem maszyny Festool i mieszanki past Fast Cut+Deox 1.

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Dzięki dodaniu do mieszanki deoxa mogłem wykonać bardzo długi przejazd. Pad sprawdził się bardzo dobrze, jest wystarczająco twardy żebu usunać rysy i jednocześnie na tyle dobrze współpracuje z pastami oleistymi, że praktycznie nie zostawia hologramu.

Po dwóch przejazdach i przetarci IPA:

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Kolejne dwa (mnzerna power gloss) i mamy efekt końcowy, tak wyglądał element bez finiszu:

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Katowanie pada ;)

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Pad po całym aucie:

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Z racji tego, że auto na którym pracowałem to unikat oraz festool to sprzęt kolegi Prezesa (któremu dziękuję za udostępnienie maszyny na kilka dni), nie skatowałem tego pada na 100 % ale nie omieszkam tego zrobić w najbliższym czasie. Za tą cenę świetny produkt, nie jest może mistrzem trwałości ale jest wystarczająco dobry by zrobić nim kilka aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Doprowadzałem pady do gorszego stanu ;) Powiem tak, jak się pracuje całymi dniami z maszyną to człowiek przestaje się z tymi gąbkami opier.. :lol: Ich głównym zadaniem jest zbierać rysy, jak przestają to robić to idą do kosza. Ta gąbka kosztuje tyle, że nawet jak bym miał ją wyrzucić po jednym aucie, to zakup i tak jest opłacalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...