Skocz do zawartości

zakup polerki


Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D

serdecznie dziękuję za pomoc :u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D

serdecznie dziękuję za pomoc :u

Lare mamy już dość długo i działa BD :u , na początku były pady Flexipads teraz Urban zarówno na jednych jak i drugich maszyna działa dobrze ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak często będziesz ją użytkował? Jeśi czasem przy aucie swoim lub np brata to okej, na dłuższą metę lepiej zainwestować w coś bardziej profesjnalnego/długowiecznego np Makitę 9227. Ja zaczynałem od Lare, ale po złapaniu w łapy Makity to lare prawie jak zabawka. Jest dużo opini niezadowolonych z ABW, lepiej zainwestować np w Urbana, Lake Country, nie wspominam już nawet o Schollu i 3M, dobre pady ma też 4nano, Flexipads. Równolegle z padami pomyśl też o pastach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynałem od Lare, ale po złapaniu w łapy Makity to lare prawie jak zabawka.

Ale to już chyba własne preferencje, osobiście mi się lepiej pracuje na Lare niż na Flexi i tego też mamy ,Lare przerobiło już wiele samochodów w naszym studio i nie można powiedzieć na nią anie jednego złego słowa :u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo na pierwszy ogień moje :D ojca szfagra i koledzy zaraz się znajdą do polerki :evil: makite widziałem dziś w castoramie za prawie 800zl ale nie wiem czy akurat ten model:( i fakt że jest bolsza ale coś tam z obrotami jest wyżej niż ma lare.