Jump to content

Fazy

Użytkownik
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

About Fazy

Fazy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Jak już wspomniałeś korekta srebrnego to sprawa dyskusyjna, ale wystarczyło doczyścić nadkola i nadać blasku czarnym wstawkom i różnica jest kolosalna :-) ciemnica z tyłu tez robi swoje +10 do wersji wyposażenia :D Wnętrze :-bd
  2. Fajnie, że dbasz o ten samochód bo jest już ich mało a jakoś mam do poldka sentyment. Tylko gryzą mi się dwie rzeczy, z jednej strony jak wyczytałem, chcesz utrzymać go jak najbardziej w serii. z drugiej strony widzę, że dokładasz, lub uszczuplasz niektóre rzeczy które pasują lub nie jak świni siodło. Pasowało by wybrać którąś z tych opcji i pójśc w jednym kierunku. Jest dobra felga, za to plus, ale gleba pasuje teraz jak nic. trochę biją po oczach ciemne kierunki z przodu oraz te emblematy ponaklejane na klapie gdzie brakuje mi teraz oryginalnej blendy Sam śmigam "dostawczakiem" ale na feldze 17" i glebie. Gleby nie ma się co bać, bo najwięcej niepewności sieją Ci którzy nigdy na niej nie jezdzili i pewnie przez to Twoje wątpliiwości. Życzę udanych modów :) a sam z chęcią będę śledził jak się rozwija temat.
  3. Fazy

    Black 307

    Racja ! nazwałem to w sposób dający obraz sytuacji gdzie falon zauważył, że coś może być nie tak :) Nazw nie pamiętam, ale są to te dwustronne "pluszaki" Do tej pory nie miałem okazji pracować na pancernym lakierze, po za leciwym mercedesem gdzie futro nie dawało rady. Będę musiał sprawdzić jeszcze inne fibry, bo problem często się powtarzał. Niestety część autek z którymi miałem okazję pracować była, albo malowana, albo od nowości typowy "mięczak"
  4. Fazy

    Black 307

    Problem może leżeć po stronie kiepskiej jakości zdjęcia. Nie zawsze miałem dostęp do aparatu i zastepowalem go telefonem. Hologramy też mogą się pojawiać ale od samej mikrofibry.
  5. Fazy

    Black 307

    A po co sobie dokładać pracy ? Wejdzie Ci taki paproch lub piasek pod gąbkę i szlifujesz sobie lakier. W przypadku tej 307 defekty są dość spore, bo miejscami szło futro, ale nie wszystkie aż tak wyglądają, a nawyków też nie ma sobie co psuć.Każdy ma swoje podejście do pracy jedni dbają o samochód bo muszą inni bo lubią.
  6. Fazy

    Black 307

    Witam. Przedstawiam wam autko znajomego, z racji tego, że zawsze jest chuchane i dmuchane padła decyzja aby je nieco odświeżyć. SMS do mnie z pytaniem czy mam chwilę czasu i długo nie czekając Peugeota miałem już u siebie pod ręką, a co dalej się działo zobaczycie sami :) Niestety nie mam zdjęć z dekontaminacji i mycia. 1. Przygotowywanie -Mycie pianą -Mycie na dwa wiadra + pędzelki -Dekontaminacja SNB Prickbort MAC oraz glinkowanie Meguiars clay -Spłukiwanie 2.Korekta -Lare EPL-11 -Kestrel DAS-6 PRO -Menzerna FG-400 / FF-3000 / SF-4000 -3M żółty i niebieski korek -Gąbki flexipads /3M / Urban -Futro Flexipads -IPA + woda 1:1 Lakier był stosunkowo przyjazny podczas korekty, zwykle wystarczały 2 przejazdy FG400, gorzej z wykańczaniem, po mimo że leciała ultrafina lub SF4000 słabym punktem była mikrofibra która zostawiała lekkie hologramy, czego skutkiem były ponowne przejazdy DAS'em.
  7. Czyli się nieco pośpieszyłem. Ale przynajmniej DA mam już z głowy
  8. Obecnie w dystrybucji nie ma DASów w ogóle. Pozostaje Krauss, lub Lare EPL 41/42, jak jest z dostępnością megsa nie mam pojęcia. Ja postawiłem na Kraussa. Przed dwoma laty miałem DAS'a ale był trochę za słaby, więc wymieniłem na rotacje, teraz dokupiłem DA do wykańczania, tym razem mocniejszy odpowiednik
  9. Jestem po pierwszych testach Kraussa, i powiem szczerze, trochę mnie rozczarował, cierpi na stanowczy brak mocy, może rotacja i stabilizacja obrotów mnie rozleniwiła, ale wydaje mi się, że zwykły DAS, pracował z podobna siłą, jak ówczesny Krauss. Bez problemu można ją zatrzymać nawet na 5-6 przełożeniu.
  10. Autko znam z forum :) Dobra robota, nie zdecydowaliście się dotargać reszty rys ? Dziabałem taką tyle że 407, lakier mega miękki i szybko się poddawał, jedynie gorzej było wykończyć, a pasowało pod kwarc
  11. Dostałem właśnie informację, że Kestrela już nie ma w Polskiej dystrybucji. Zatem którka piłka, zamawiam Krauss'a
  12. Jestem "na kupnie" maszyny DA, obecnie śmigam na Lare EPL-11+ ale miło wspominam czasy wykańczania na Kestrelu DAS-6. Pod lupą mam 3 de facto tak samo wyglądające maszyny, różniące się ceną - Kestrel DAS-6 PRO / Power - KRAUSS DB Dual Action - Lare EPL-42 Czysty DAS-6 odpada, bo jednak, stawiam na komfort pracy, a jednak trochę mocy mi brakowało. Dlatego maszyna poszła w świat. Najbardziej przekonuje mnie DAS-6 PRO / Power + bo po poprzedniku i opiniach widać, że maszyna jest jak najbardziej OK. Jedyny problem jest z jej dostępnością :( Pozostaje najważniejsze pytanie, czy jest sens dopłacić do LARE EPL-42, lub oszczędzić kilka zł i kupić KRAUSS'a
  13. Również byłem i widziałem. Nawet ktoś miał na sobie koszulkę z logo pewnego forum tematycznego :)
  14. Lakier fabryczny, ogólnie czerwony po korekcie zawsze wygląda dobrze, kwarc nadał mu jeszcze więcej głębi i szklistego połysku. Zawsze podobały mi się intensywne kolory po kwarcowaniu :-) ten też do niego należy. jeśli chodzi o spryskiwacz był juz dosyć luźny.
  15. To się nazywa dobra robota, takie przemiany są najlepsze i najbardziej efektowne :)
×
×
  • Create New...