Jump to content

golden0282

Użytkownik
  • Posts

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

golden0282 last won the day on April 9 2016

golden0282 had the most liked content!

About golden0282

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

golden0282's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputation

  1. Znowu udało mi się zaprowadzić jako taki porządek w garażu , jednak od ostatniego roku mój arsenał ewidentnie ucierpiał na ilości kosmetyków x_x
  2. Witam , przyjechało do mnie kolejne autko na odświeżenie . Obecny właściciel kupił je jakieś 4-5 miesięcy temu , stwierdził , że brakowało mu blasku wiec oddał je w ręce lokalnych valeterów . Jak sam napomniał strasznie zdziwił go stan lakieru po dwóch czy trzech myciach :-] , w związku z tym postanowił pomimo sporej odległości oddać je w moje ręce . Mycie / dekontaminacja Szampon -Posidon Unique / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - Vasco prewash / Concept tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Rotacja 1 Koch HC / Futro flexipads , 2. Koch HC / Bialy NAT 3. Czerwony NAT/ Antihologram Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Williams Dresingi : Plastiki - Aphrodite Opony - Reflect auto care Felgi Sonax wheel sealant Szyby CGP/Ipa Gtechniq G5 Wnętrze APC Dionysus Pranie Nielsen Extra NAP / Nielsen low Foam Dressingi :PB Natural look Szyby : Polytop Stan Przed Prawdziwy stan przed :D Zdjęć z mycia i dekontaminacji nie mam , czas zobaczyć co na stan lakieru mówi słońce :) Wnętrze nie było bardzo zapuszczone , chociaż czystym też trudno było by je nazwać , niestety zdjęć z wnętrza mam jak na lekarstwo Przyszedł czas na najważniejsze Spotkałem się z opinią , że bez użycia kombinacji polish nie da się zrobić lakieru :o , Poniżej zdjęcia po 1 przejeździe futrem + Koch HC > 1 przejździe Białym Natem + HC > lakier trzykrotnie wymyty zmywaczem Kocha i Tac oil zero . Antihologram poradził sobie z tymi hologramami bez problemu . Auto prawie gotowe , czas sprawdzić jak to wyszło , smalec na oponach jeszcze nie dotarty ;) Dziękuję za uwagę
  3. Silnik to 1.3 ale więcej szczegółów nie znam . Osoby , które nim jeździły stwierdziły jednoznacznie , mały ale wariat :)
  4. WojtAs , w moim poprzednim aucie miałem zmasakrowane boczne szyby właśnie od piachu czy czegoś, przez 3 godziny polerowałem 1 szybe tlenkiem ceru na filcu na rotacji , jedynie te najmniejsze ryski delikatnie się zmniejszyły albo tylko tak mi się wydawało . Jeżeli rysy są wyczuwalne pod paznokciem , a chcesz się ich pozbyć to rozważałbym wymianę szyby :) .
  5. Witam Nie tak dawno temu miałem okazję przygotować fajnego golfika mk4 na jeden z największych zlotów fanów motoryzacji w Irlandii . Moim zadaniem było zająć się lakierem , środka nie ruszałem Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - Vasco prewash ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier 1. Makita / Koch HC / biały NAT, 2. DAS 6 PRO +Żółty NAT S17 3.DAS 6 PRO +Czerwony NAT Antihologram Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Gyeon Prime /Cure Dresingi : Plastiki - Aphrodite Opony - Reflect auto care Felgi Sonax wheel sealant Szyby CGP/Ipa Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Z racji tego , że czasu nie miałem zbyt wiele , bo jedynie dwa dni ,to do pracy zabrałem się koło 6 rano . O tej porze było jeszcze dość ciemno, więc przed pracą nie zrobiłem praktycznie żadnych zdjęć Ja widać jest co robić Po około 18 godz polerowania czas na resztę : mycie , na szybko ogarnąłem silnik , powłoka itd Czas zobaczyć co z tego wyszło A tak autko prezentowało się podczas DUBSHED 2016
  6. Dzięki :), Tlenek ceru użyty ręcznie do dogłębnego doczyszczenia sprawdza się znakomicie, moim zdaniem dużo lepiej niż CGP AG , oczywiście użycie go ręcznie w celu innym niż doczyszczenie mija się z celem .
  7. Witam, kilka tygodni miałem przyjemność popracować na tym niewątpliwie rzadkim na tutejszych drogach autem . Samochód jest w rękach właściciela od kilku lat . Pomimo że sam lakieruje i poleruje przyprowadził je do mnie skarżąc się na brak czasu . Auto było całe lakierowane jakiś czas temu przez właściciela , gdyż zaraz po zakupie też nie miał czasu samemu popracować i oddał je na polerowanie komuś , dla kogo zabrakło farby na rantach :D . Oddając auto w czyjeś ręce kolejny raz wykazywał niewątpliwy brak zaufania ;) Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Rotacja 1. Koch HC / biały NAT / zielony 3m, 2. Żółty NAT /S17 3.Czerwony NAT Menzerna 4000 Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Gyeon Prime /Cure Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Tlenek ceru / Ipa Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Szyby - Polytop Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Czas na mycie i takie tam :) Po dokładniejszych oględzinach umytego już auta, byłem już praktycznie pewny jego historii , właściciel prze polerował je po lakierowaniu G3 , w rozmowie telefonicznej potwierdził i stwierdził , że on tak wszystkie auta robi i jest dobrze :D W takich przypadkach jak ten żałuję, że przestałem używać IPY do inspekcji :D , Na niektórych panelach po 4-5 agresywnych przejazdów cutingiem i tak nie wszystko zeszło , wiele nie zostało ,ale niestety czasowo nie mogłem pozwolić sobie na więcej. Fotki 50/50 na czerwonym lakierze niestety moim aparatem wychodzą beznadziejnie :thumbdown: Na polerowanie zeszło mi około 22-25 godz, można zabrać się za kolejne etapy , szyby wyczyszczone tlenkiem ceru na tricolorze , silnik jedynie ogarnięty na szybko parowniczką Czas przejść do następnych etapów , mycie ,plastiki i wnętrze . Plastiki niewątpliwie wymagały indywidualnego podejścia , sam dressing nie byłby wystarczający . dlatego w ruch poszła opalarka a jako dressing aphrodite , od tego momentu auto stało u mnie jeszcze 3 dni więc każdego dnia plastiki dostawały porcję aphrodite Wnętrze : Czas na efekt finalny , auto umyte , co prawda wnętrze było jeszcze nie skończone , ale korzystając z okazji, że akurat pojawiło się slońce można było zrobić kolejna inspekcje Williams na siedzenia ,Gyeon prime na lakier i takie inne pierdoły Praca zajęła mi ogólnie około 40-45 godzin . Dziękuję za uwagę .
  8. Super praca , widać że auto trafiło w odpowiednie ręce :u
  9. Kupiłem RV2 500ml i RV3 500ml ( Czarny) - za 150 zł , z tym że w UK. RV 1 nie kupowałem , gdyż akurat mam już coś takiego ale z innej firmy . Jeżeli uda Ci się usunąć pleśń ,to myślę że gra warta świeczki z farbowaniem i impregnacją . Brzozek może mieć rację z "black dye" ,od siebie mógłbym polecić środek do farbowania autosmart midnight ,po zaschnięciu woda go nie rusza .Jeżeli chodzi o impregnat to poszedłbym w typowo dedykowany do cabrio , w MX nowicki mają impregnat Koch'a , który zbiera dobre opinie lub właśnie renovo , . Ogólnie w tej materii jestem zielony , ale ze względu na to , że lubię eksperymentować , to tak bym zrobił . Co do pleśni to gdzieś wyczytałem to co napisał citrofan , że odplamiaczem chlorowym można usunąć , ale czy to bezpieczne dla dachu cabrio to nie wiem, jednak po takim zabiegu nastawiał bym się na konieczne farbowanie , zresztą dach ze zdjęcia raczej tego wymaga . Lub poszukaj dedykowanego środka do usuwania pleśni , prochem lub tego typu firmy powinny mieć coś takiego w ofercie .
  10. Jednak nie pomogę :( auto , które przyjechało ma dach vinylowy , bezsensownie kupiłem renovo ..
  11. Za kilka dni będę bawił się zestawem Renovo , dam Ci znać co mi z tego wyszło , w UK taki zestawik jest do kupienia za dużo mniejsze pieniądze niż w Polsce . Co do pleśni to czytałem, że najpierw warto potraktować octem , dopiero później czyścić ale 100% nie mam , może ktoś potwierdzi lub zaprzeczy .
  12. Witam, przez dłuższy czas nic nie wrzucałem ,a coś tam na dysku się uzbierało ;) Przedstawiam króciutką relacje z valetingu Hondy Integry DC5 2001 . Praca zajęła mi jakieś 12 - 14 godzin . W zasadzie robota jak i relacja d..y nie urywa , ale postanowiłem pokazać bardziej ze względu na samo auto. Co do wersji to pewności nie mam , czy jest to oryginalny type R ;) Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds car wash Piana -Zeus Unique Deironizer - Mainz / Tuga Tar Remover -Vasco prewash / Hades Unique Środek do opon - Truck Unique 1:10 Glinka- Soft 99 Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Antihologram / Czerwony NAT / Makita Silicone remover Koch / Ipa 1:1 LSP - PNS Sonax / Speed Wipe Szyby - CGP/ IPA/ G5 Dresingi : Plastiki -Aphrodite Unique Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax Wheel Sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Pranie - Nielsen Nap Extra / Nielesn Low Foam / Numatic CTD 2 570 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Ogólnie auto nie wyglądało najgorzej , w zasadzie ciężko mi było stwierdzić czego mogę się spodziewać na końcu . Na pierwszy rzut szybkie przepłukanie samą wodą , następnie piana pędzelkowanie detali , mycie , suszenie Po wysuszeniu na lakier poleciał Vasco prewash , po kilkunastu minutach poprawiłem hadesem, (w między czasie wymontowałem siedzenia ) po kolejnych kilku minutach płukanie myjką , piana, płukanie , szybkie obsuszenie , Mainz Apocalypse na lakier i kola , pędzelkowanie kół , ( w tym samym czasie glinka już moczyła się w ciepłej wodzie ) , następnie glinkowanie do lepszej lubrykacji użylem tugi na już od dawna pracującego Mainza . Po szybkim spłukaniu , umyciu obsuszeniu , auto wtoczyłem do garażu. Dokładne suszenie za pomocą kompresora i świeżego flufiego . Pomijając utlenienie i hologramy stan ogólny bdb ,wręcz mógłbym powiedzieć idealny . W tym przypadku kombinacja antihologram/ czerwony NAT i rotacja okazały się dobrym wyborem , holosy i oksydacja zeszły bez problemu , coś tam oczywiście zostało , co prawda nie dużo większym wysiłkiem lakier można było wyprowadzić na ideał ale nie takie były założenia i w dostępnych ramach czasowych w zasadzie niewykonalne ;) , Przy użytej kombinacji nie występowało żadne pylenie ,więc obyło się bez mycia . Lakier przetarłem 3 razy kochem , a na koniec IPA . Następnie zająłem się wnętrzem , niestety fotek jak na lekarstwo , zresztą i tak szałowych pięćdziesiątek by nie było . Największą trudność sprawiło pranie foteli ze względu na kształt . Na koniec zabezpieczyłem lakier Sonaxem , dresingi ,szyby itd . po kilku godzinach przetarłem speed wipem. Niestety zdjęcia po tylko w garażu, gdyż cały dzień lało jak z cebra :zly: Dziękuję za uwagę .
  13. Witam, Tym autem zajmowałem się pod koniec wakacji zeszłego roku , praca zajęła mi około 22-24 godz , właściciel auta mieszka kilkadziesiąt kilometrów ode mnie ,więc wszystko ustalaliśmy telefonicznie. Miałem zająć się lakierem i nałożyć powłokę , właściciel stwierdził ,że wnętrze nie wymaga zbyt dużego nakładu pracy , więc jeżeli mi się uda je ogarnąć w tym czasie to OK , jeżeli nie to trudno. W sumie sam nie wiedziałem czego się spodziewać , pomimo , że auto było dość świeże , jednak po przypadkach , które z reguły do mnie przyjeżdżają zdawałem sobie sprawę , że mogę spodziewać się wszystkiego :) . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Poseidon Unique Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash Środek do opon - ADBL tire cleaner Glinka- Geyon APC - ADBL Felgi Wheel Warrior / Tuga Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Scholl s17 / czarny nat / rotacja Silicone remover Koch IPA 1:1 UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki -Gtechniq T1 Opony - Gtechniq T2 Felgi Sonax BSD Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Ze względu , że miał to być mój pierwszy raz z powłoką , na przyjazd auta czekałem ze sporym stresem :) . Oczom nie mogłem uwierzyć , że w tym kraju są auta w takim stanie i że właściciel chce żeby było lepiej :D . Za robotę zabrałem się praktycznie od razu Najpierw koła, auto na lewarek koło po kole aby w miarę sensownie oczyścić nadkola chociażby z brudu ( zdejmowanie kół nie wchodziło w grę , gdyż właściciel zdecydował że aż tyle do szczęścia mu nie potrzeba ) , Piana , płukanie , mycie , suszenie . Następnie niezastąpiony Vasco prewash (atomizer z tugi sprawdza się do tego środka idealnie ) , płukanie , szybkie mycie , obsuszenie , Tuga na lakier i koła, glinkowanie geyonem - poślizg Tuga , podczas użycia tej glinki zastanawiałem się , w czym tkwi jej fenomen , że tak każdy chwali , uplastycznienie tej glinki nawet w ciepłej wodzie w porównaniu do np BH w przypadku Geyona to dramat , już nie mówiąc o ugniataniu bez ciepłej wody :thumbdown: . Tak czy inaczej glinka zbyt wiele nie miała do zbierania . Uszczelki oczyszczone ADBL Tire Cleaner , na koniec płukanie , mycie , płukanie , suszenie flufim i kompresorem Inspekcja brinkmannem była bez sensu , gdyż nic nie pokazywał ,po halogenem 500 i 30 wat led w też nic , dopiero czołowa latarka led z biedronki za 20 zł :D pokazała , że jednak coś jest ;) Lakier był w takim stanie , że uchwycić jakąkolwiek 50/50 było nie lada wyzwaniem , i mam tylko 1 :( , polerowanie zajęło mi około 8 godzin , antihologram kocha w tym przypadku okazał się za słaby, a scholl idealny na obrotach nie przekraczających 1200. Dopiero na słupkach mogłem poszaleć :D Po polerowaniu , każdego elementu na bieżąco wymywałem pastę, po całej pracy , auto umyłem w mieszance APC ADBL / Płyn do mycia naczyń/Zeus Unique , standardowo najpierw z pianownicy , po kilku minutach spłukałem, potem mieszankę nanioslem pianownicą na auto jeszcze raz i umyłem rękawicą . Po dokładnym wysuszeniu auta , przetarłem całość 2 lub 3 razy kochem po czym zrobiłem ponowną inspekcje, aby nie okazało się , że jest gorzej niż przed :D Okazało sie , że jest nienajgorzej, więc zabrałem się za dressingi , szyby itd . Po czym dla 100% pewności jeszcze raz przetarłem całość Kochem i IPĄ. Po kilkudziesięciu minutach zabrałem się za wisienke na torcie . I tak zaczynając od najmniejszych paneli lecimy z koksem , po kilkukrotnym przestudiowaniu całego watku o UNCR spodziewałem się , że będzie dość trudno, jednak w tym przypadku jakiegoś większego problemu nie było do czasu ;) , temperatura oscylowała w granicach 15 stopni, wilgotność powietrza jak to w Irlandii dość spora, więc wbrew zaleceniom w temacie o Uncr nie docierałem powłoki od razu , przy małych i średnich panelach nakładałem na pierwszy , następnie na drugi , po około minucie docierałem pierwszy następnie nakładałem na trzeci ,potem docierałem drugi itd ... Na dach i maskę nałożyłem i docierałem od razu. Maskę zostawiłem na koniec i niestety coś poszło nie tak i nie dotarłem jej w odpowiednim czasie , w jednym miejscu wygladało tak jakby nie było powłoki ( nie zrobiłem zdjęć gdyż zjadła mnie panika ) , łudziłem się , że naprawię to nakładając kolejną warstwę , ale szybko przekonałem sie , że UNCr się nie warstwuje :D , nie pozostało nic innego jak zedrzeć powłokę ( shollem s17) i nałożyć jeszcze raz . Wnętrze faktycznie nie wymagało żadnego wysiłku , odkurzyłem , prztarłem plastiki APC ,umyłem szyby i nałożyłem dressing . Efekt końcowy ;) ;) ;) Nie minął miesiąc jak przyjechał do mnie kolejny golf , tym razem z roku 2009, tu nie będę robił zbyt wiele opisu , gdyż zakres działania był praktycznie identyczny jak przy poprzednim golfie z małymi nieistotnymi różnicami. Lakier również był w nienagannym stanie , wnętrze do odkurzenia . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Poseidon Unique Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash Środek do opon - SG tire cleaner Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Scholl s17 / czarny nat / rotacja Silicone remover Koch IPA 1:1 UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Aphrodite Unique / na przedni grill Owatrol Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax BSD Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Zdjęć przed nie robiłem , tym razem ukurzone auto spryskałem Vasco prewash , pół godziny wystarczyło aby smoła się rozpuściła , następnie piana i kolejne etapy . Auto gotowe do dalszych prac Tutaj też 50/50 z lakieru brak , jedynie na lampach coś tam różnicy widać No i tylko zdjęcia po mi zostały
  14. Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe :D . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem ;) . Po myciu i dekontaminacji oklejanie i :ad: Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro. Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin . Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę
  15. Witam , w ostatnim tygodniu miałem przyjemność popracować przy skodzie Octavii VRS z 2011 roku , na pierwszy rzut oka auto wyglądało bardzo dobrze jednak właściciel postanowił dać jej coś więcej :) . Praca zajęła mi około 25 godz Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - ADBL vamire liquid Tar Remover - Vasco prewash ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Geyon APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier KOCH heavy cut biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch, IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner / Williams pre clean Powłoka Williams Dresingi : Plastiki - Aphrodite Unique Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax wheel sealant Wydech : Gtechinq M1 Szyby Gtechniq G5 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Auto przyjechało umyte przez właściciela dzień wcześniej. Na pierwszy rzut ADBL tar remover po jakimś czasie vasco prewash , piana mycie ,vampire liquid ,glinkowanie, piana , mycie suszenie, garaż :) Inspekcja i polerowanie Po polerowaniu , porządne mycie , odtłuszczenie lakieru 4 różnymi środkami , dressingi i to co tygryski lubią najbardziej :D Po powłoce przyszedł czas na wnętrze , które poza fotelami wymagało jedynie pożądnego odkurzenia , pseudo skóry potraktowałem colourlockiem . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę .
×
×
  • Create New...